Wikia

Apple iPhone 4 Edit

De iPhone 4 is de nieuwste mobiele telefoon van het succesvolle merk Apple. Op 7 juni 2010 presenteerde Steve Jobs de opvolger van de 3GS op het WWDC. Uniek was deze keer dat al erg veel informatie vooraf was uitgelekt. Gizmodo had namelijk al weken voor de officiële onthulling een iPhone 4 in handen weten te krijgen. Hierdoor doken er op verschillende plaatsen op het internet foto’s en filmpjes van deze nieuwe smartphone van Apple op. In eerste instantie waren de reacties een beetje sceptisch omdat Apple altijd goed is in het bewaren van informatie tot ze het zelf onthullen, maar nu blijkt toch dat het hier om een echt prototype van de iPhone 4 ging. Vanaf 30 juli zal de iPhone 4 in Nederland geleverd gaan worden en in de onderstaande tabel vind u de prijzen.

Met de Iphone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken en games te downloaden en te spelen. Met de nieuwste model van de Iphone, de Iphone 4 is het ook mogelijk om facetime to bellen. Dit betekent dat je als je iemand belt dat hij/zij je dan kan zien met een cameratje aan de voorkant van de Iphone 4. Hiervoor moet u wel een Wi-Fi verbinding hebben of 3G verbinding.

Vernieuwingen Edit

De meest opvallende vernieuwingen ten opzichte van de 3GS zullen wij hieronder voor u bespreken. Steve Jobs vertelde tijdens de WWDC dat de nieuwe iPhone 4 over meer dan 100 nieuwe functies beschikt. Dit belooft natuurlijk weer heel veel goeds. Wat het eerste in het oog springt is natuurlijk het design. Wat op de 3GS nog van plastic was, is nu vervangen voor roestvrij staal en glas aan zowel de voor als achterzijde. Dit nieuwe design is overigens ook 24% dunner dan de vorige editie en meet hierdoor nog maar 9,3mm en is hiermee de dunste smartphone ter wereld! De roestvrijstalen behuizing is tevens ook direct de antenne; voordeel hiervan is dat het bereik wordt verbeterd. Het scherm is uiteraard een touchscreen, maar wat absoluut vernieuwend is, is de bijzonder hoge resolutie. Het 3,5 inch grote Retina scherm heeft 960 bij 640 pixels, wat een contrast ratio van 800:1 (dit is 4 X zoveel als op de 3GS) betekend en dus van HD kwaliteit is.

Around Wikia's network

Random Wiki