Wikia

Creatief, innovatief en een beetje eigenwijsEdit

Een gezellige vakschool, gevestigd in het hart van Rotterdam, waar alles draait om media, design, communicatie en technologie, dat is het Grafisch Lyceum Rotterdam. Creatief, innovatief en een beetje eigenwijs. We hebben voortdurend aandacht voor nieuwe ontwikkelingen in het bedrijfsleven. Alle opleidingen zijn zo ingericht dat we de nieuwste mogelijkheden op het gebied van media, design en technologie direct kunnen vertalen in het onderwijs.

Denken en doenEdit

Een vak leer je niet alleen door theorie. Daarom besteden we in alle opleidingen op het Grafisch Lyceum Rotterdam veel aandacht aan de praktijk. In projecten, stages, themamodulen en mini-ondernemingen leer je waar het in de praktijk om gaat.

Ruimte voor elkaarEdit

Op het Grafisch Lyceum Rotterdam hechten we veel waarde aan een goede sfeer. Iedereen heeft respect voor mensen met andere ideeën, achtergrond of talenten. Of je nu kunstzinnig bent of technisch, ideeën bedenkt of liever zorgt voor de uitvoering ervan, van de Noordpool komt of uit Zuid-Afrika: op het GLR voelt iedereen zich thuis.

add: 66723

Around Wikia's network

Random Wiki