Wikia

Zakenlijk rijden

Natuurlijk moet je als mediamanager goed voor de dag komen. dit doe je door uiteraard door goed gekleed op pad te gaan, maar een auto is ook erg belangrijk. Met een auto kun je een bepaalde uitstraling hebben.

je kunt bijvoorbeeld met een kleine zuinige auto laten zien dat je aan het milieu denkt. Ook is een kleine auto handig voor in de stad omdat je hem dan sneller kan parkeren.Een grote auto geeft een luxe en zakelijk uitstraling. Maar die zal waarschijnlijk ook andere gedachtes bij mensen oproepen.Dit komt omdat men steeds meer gaat letten op dat soort dingen omdat de klant het uit eindelijk betaald.

tegenwoordig worden er veel hybrides geleased omdat dat er een stuk minder bijtelling opzit en het zuiniger en schoner is. met andere woorden heeft het veel voordelen voor bedrijven. alleen het nadeel is dat er nog maar weinig merken zijn die een hybride leveren. de meeste hebben alleen zuinige, schone auto's.

Hoe word bepaald of een auto schoon is?

dit word bepaald door een aantal factoren: - het verbruik - co2 uitstoot - zwaarte

dit zijn de belangrijkste 3 punten waarna gekeken word. hoe minder die verbruikt en co2 uit stoot hoe schoner de auto is. hier wordt dan een label aangehangen die van a tot e loopt. A is zeer schoon E is heel vervuilend.

advies:

kijk eerst hoe je, je bedrijf aan de mensen wil laten zien, want een auto vertelt veel.

Around Wikia's network

Random Wiki